Pazar, Nisan 03, 2005

Okan ve Anneler

KanalD bu size anne diyebilir miyim ile gayet güzel kazan sağlamış buna şüphe yok fakat benim gibi Zaga'yı bekleyen ama beklemekten sıkılıp uyuyanlar yok mudur ? Bu durumda kanalD izleyici yani müşteri kaybetmemektedir mi ?

Aklıma esas takılan Okan Bayülgen neden hala kanalD'de ? Borcu mu var bu kanala ? Peki kanalD hem survivor hem gelin-kaynana yayınlayarak herkese hitap eden bir kanalız biz mi demek istiyor ? Çok soru oldu evet... Ama dün Zaga'yı hakkaten izlemek istiyodum ama isteğim kavga-gürültü-ağlama üçgenine takıldı. Tabi bu üçlünün yanında artık tiksindiğim insan sevgili sunucumuz...

Son olarak bir link ekliyorum. Zerrin hanım yorulmamış her yarışmacının diğeriyle olan "biomatch" ini hesaplamış. Allah kolaylık versin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Zagayı beklerken beklemekten sıkılıp uyuyanlardan biri de benim. Birine kızmak istiyorum bu durumda ama ne yazıkki kızacak bir merci bulamıyorum.
Bu programı kaldrımak yerine hep yeni bir grupla devam eden Kanal D'ye mi, yoksa bayıla bayıla seyreden halkımıza mı?, Lidyalılara mı?, eğitim veremeyen annelere mi? ... Bu liste belki sonsuza kadar sürebilir. Şuan gözlerim kapanana kadar belki izleyebilirm diye bekliyorum
ama şunu biliyorum bir gün bu zagayı izleyebileceğim :D

Adsız dedi ki...

yaws zaga miyadını tamamladı iyice zıvanadan cıktı zaten gelen konuklarda bunun göstergesi siz de bnm yaptgımı yapın izlemeyin :) aboo çıksa yapsa bi program onu izlesek derim ben.