Cuma, Mayıs 06, 2005

Son dönem reklamlar

Uzun zamandır yazamadım ama uzun zamandır reklam izlemeye devam ettim. Hemen düşüncelerime geçeyim :

Avea - Tarkan : Gerçekten olmamış, olamamış. Ne Tarkan'a ne de şarkısına lafım var ama bu reklam Avea'yla ilgili herhangi birşey katmıyo izleyene. Daha çok Tarkan reklamı ya da klibi gibi birşey olmuş...

DoorTech : İsmi muhtemelen yanlış. Radyoda dinlediğim bir reklam. Bir kadın şarkı söylyor ve sözler bunlardan ibaret 'Doortech, Türkiye de ilk ve tek'. Belki firmanın adı dortek ya da daha farklı birşeydir. Gerçekten anlamadığım bir reklam...

Deren : Bence bu reklamlar kötü değil. Tamam çok güzel de değil ama akılda kalan bir müziği var. Hatta aklıma fena takıldı... Derenderenderenn...

Fanta : Süper bence. Athena, MFÖ ve Aylin Aslım... Kafalarda isimler. Ortada bir festival olduğu, bu festivale bu adamların ve kadınların katıldığı ve Fanta'nın bu organizasyon için tırlar dolusu hazırlandığı mesajı verilmiş. Beyendim...

İDAŞ - Yandan alf : Berbat bişi bu yaa. İnanılmaz derecede çirkin. Bikere karakter olmamış. Alf'e benzeyen garip bi yaratık. İğrenç bir ses. Berbat bir şarkı... İzlemeye dayanamıyorum diyebildiğim birşey...

Daha da var artık bir sonraki yazıya...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fanta reklamını bende beyendim. Motor fikrini beyendim. Soru işaretleri çok hoşuma gitti.
Deren'in müziğini çok seviyorum. Hem güzel hem akılda kalıcı.
Alf yaratığını bende sevmedim. İtici.
Avea konusunda tamamiyle katılıyorum.
Doortech i izlemedim.