Pazar, Nisan 29, 2007

dimes vs. dimes

Dimes'in yeni reklamları Mehmet Okur'lu. Televizyonda izlediğimiz reklamda M.O kendisine karşı bir sayılık bir basket maçı yapıyor. Başlarken "nesine" diye soruyo kendisine. Kenidiside "herzamankine" diye yanıtlıyor. Birkaç hareketten sonra sayı yapmayı başarıyor ve çift kişilikli M.O tekrar eski haline dönüyor. Kenarda duran banka gidip dimes meyva suyusunu içiyor. Ve nokta. Herşey güzel hoş. Kendi Dimes'im kapmanyasına yakışır.

Şimdi gelelim radyoya. Radyoda öncelikle maç anlatıyormuşcasına heyecanlı olmaya çalışan ama arkada gürültüden eser olmadığı için heyecanın "h" si olmayan bir anlatım var. Mehmet Okur Dimes içiyooooooor. Sonrasında "benim dimesim" isimli felaket bir rap şarkı giriyor. Bu arada ne de ünlüdür şu marka için yazılan rap şarkılar... Benim dimesim hey şeklinde biten şarkıdan sonra arabada seyir eden, ya da kulaklığında dinlerken dolanan radyo dinleyicisi suratına garip bir tokay yemiş gibi (garip = hiç beklemediğiniz ve sevdiğiniz birisi durduk yere tokat atsa önce durur neden böyle birşey yaşadığınızı sorgularsınız) kalakalıyor. Yazık...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cıngılın tam olarak sözleri şöyle

tek rakibin sensin
sadece kendini geçmelisin
senin dünyanın parçası
en çok onunla kendinsin
Tek bir şey söylemelisin
Benim Dimes'im

seslandiren Fresh B

öncesinde ki teaserda seslendirme yapan Murat Murathanoğlu, ki kendisi Türkiye'nin en önemli basketbol spikeridir.

eda

aboo dedi ki...

Valla Murat beyi senelerce dinledik hatta kamera çoğu maçta en az 10 dakika kendisini görüntüledi yani izledikte. Kendisini severimde. Ama bunca sene yine bisürü reklamda seslendirme yaptı ve heyecan olmayan yerde heyecan yaratma girişimi hoş olmuyor...

Ayrıca şarkının sözleri ya da söyleyen kişi beni alakadar etmiyor. Ben ne duyduğumun farkındayım. Basit ve kalitesiz bir cıngıl ortadaki.