Perşembe, Mart 18, 2010

trendyol.com 'a

Şu anda (18 Mart 15:58) sitenizin ana sayfasını açamıyorum.
Ya hosting de bir sorun var ya da session ile ilgili bir hata var kodda.
Benim anlamadığım neden inatla Türkiye'de ki site sahipleri sitelerini windows ve .NET üzerine kurduruyorlar ?
Evet bunun bir nedeni kötü bir eğitim merkezi olan bilgeadam ın süper pazarlama politikası olabilir...
Tanıdığım bir .NETci (nedense kendilerine böyle diyorlar oysa benim bildiğim platform ne olursa olsun web programcısı denmesi gerekir) kendisine neden .NET diye sorduğumda "çünkü herkes .NET kullanıyor" demişti. Kendisine çok basit bir soru daha sordum : kim ?
Sadece Türkiye'de bu kadar yaygın kullanılıyor .NET (örneğin century21 türkiye de .NET ama century21 amerika merkez sitesinde java server pages kullanılmaktadır). Dünya çapında ne google, ne yahoo ne de bir başka yüksek kullanıcı sayısına sahip bir web servisi / sitesi .NET kullanmamaktadır.
Umarım siz de kısa sürede bu hatadan döner daha hızlı, güvenli ve çalışan bir siteye sahip olursunuz.

Hiç yorum yok: