Çarşamba, Haziran 06, 2007

webimiz

Zaman zaman piyasayı takip etmek ve ne var-ne yok bakmak için web sitesi tasarımı ve uygulaması yapan siteleri gezerim. Bugün istanbulNet'e bakarken şöyle bir ibareyle karşılaştım "Müşterimizin webi bizim webimizdir."

Açıkcası şaşırdım. Yargılamadan önce "web" kelimesinin türkçede nasıl bir anlam ifade ettiğini tam olarak bilmem gerekiyor. Herkes için farklı olabilir; ama benim için web, Internetin ta kendisi. Yani "web" dediğimiz unsur siteler ve dokümanlarla dolu bir network aslında. Eğer benim dediğim gibi bir anlamı varsa "web" kelimesinin o zaman istanbulNet demek istiyor ki : "biz müşterilerimizin tarayıcılarını da, girdikleri siteleri de, kendi web sitelerini de, webi kullanan tüm programlarını da işleme tabi tutarak en iyi hale getiririz". Ben bukadar anlayabildim, fikri olan varsa söylesin lütfen...

Hiç yorum yok: