Pazar, Haziran 10, 2007

yeni carrefour reklamı

"Koşulsuz İade" sistemlerini anlatan reklamı izledim demin... Oldukça beğendim açıkcası.

Bir müşteri iade yetkilisine gelip "Nedir bu koşulsuz iade" diyor. Yetkili kısa bir şekilde açıklamasını yapıyor. Müşteri ilk gördüğü almış olduğu ürünü çıkartıp "ben bu gömleği iade etmek istiyorum" diyor. Yetkilide hemen "tabi efendim istemeniz yeterli" diyor. Müşteri bukadar kolay olduğunu görünce gömleği geri çekip "yok yok ben öle denemek için yapmıştım" diyor. Çok doğal bence...

Ve gerçek de. Vakti zamanında aldığım çadır kurulurken "çıt" diye kırılmıştı zorlamamış olmama rağmen. Yani ürün ayıplı çıkmamıştı ama kullanamadan "ayıp"lanmıştı. Bende aynen koydum kutusuna götürdüm geri. Hiç birşey sormadan geri aldılar, parayı da iade ettiler kredi kartıma. Yeah

Hiç yorum yok: